Donnerstag, 30. Juni 2011

Le dernier jour de classe

D'zit vergaht doch scho schnäll. Jetzt bin ich scho sowit das ich min letschte schueltag hinder mir han. Ich han minere Schuel für es Jahr Tschau gseit-

Uf e art bin ich scho chli trurig gsi, immerhin han ich deet die meischt letscht ziit vo mim Läbe verbracht. Aber trotz allem bin ich glücklich. Nächscht mal wenn ich wird id schuel gah, wird ich scho z'belgie si, nur no 7 wuche.. [zum packä, zum mini Fründe nomal z'träffe und mich z'verabschide..] bis ich abflüge. :D


Immer wieder muess ich s'Abflugsdatum wiederhole und jedä wünscht mir alles Guäti, viel Glück und Spass. Immer wieder ghöre ich: Gnüsses Sophie! Es lohnt sich. 
Und das wird ich uf all Fäll!

Au wenn das Lied viellicht nöd perfäkt passt, es vermittlet d'schtimmig ; )









Je vous souhaite bonnes vacances! 

à bientôt!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen