Sonntag, 18. September 2011

Fête de Wallonie

Dunnschtig, Fritig, Samschtig, sunntig und mäntig isch da s'fäscht vo de wallonie in Namur gsi. 
unglaublich viel lüt, unglaublich viel bier, unglaublich gueti Musig und zum schluss viel räge. De Höhepunkt vom geschtrige Abig isch s'konzert vom Aaron gsi. Aaron isch e französischi band wo ich vorher scho kännt han, aber ide schwiz sind's mega unbekannt und ich han nöd mal gwüsst wie ich zunere CD vo ihne söll cho. Bekannt worde sind's eigentlich dur d'filmmusig vom film "keine sorge, mir geht's gut" (en sehr empfelenswärte film). Es isch eifach unglaublich gsi, ihn jetzt life uf de Bühni z'gsee und all sini lieder chönne mitz'singä. Nacheme unvergässlich abig bin völlig durchnässt, spat am abig und guet glunt heicho. 



AaRON! (L)

















Katharina et moi mit luschtige chappe.






Fête de Wallonie




Lilly - Aaron


                                                                          


Je vous souhaite une bonne semaine et à bientôt!

2 Kommentare:

  1. Jetzt läuft das Video auch bei mir und es ist echt cool zu wissen, dass eben Du das gefilmt hast und dort dabei warst. Ich erinnere mich noch gut daran, dass Du erst kürzlich eine CD dieser Band im Schaufenster eines Plattenladens in Pontarlier, völlig erstaunt, aber hoch erfreut, entdeckt hast. LG C

    AntwortenLöschen
  2. Angel Dust - immer uf mim Ipod und ds erschte Lied :). Und es erinneret mich immer a dich!

    AntwortenLöschen