Montag, 26. September 2011

week-end avec le scout

Bonjour mini liebe lüt det äne am bergli.

Bi eus da schint d'sunne, es macht recht heiss und ich han de ganz tag schuelfrei. ( :
ich bin aber au sehr froh drüber, will ich han es langs, aschtrengends und super wuchenend hinder mir. ich bin nämlich mit em scout mit minere gastschwöschter mit gange und die händ so es camp gah. [ah ja bevor ich's vergiss; scout isch pfadi.] und sie isch leiterin, so bin ich au go leite gange mit alles chlinere chinde. aber die chinde sind esooo härzig gsi. die sind a mir ghanget wie nur öppis und händ de ganz tag mit mir gredet. Au wenni nöd immer alles verschtande han händ's mich doch als leiterin und als autoritätsperson respektiert. es hät sehr guet ta mal wieder chönne z'redä ohni, dass eim grad all alueget und geduldig wartet bis mer de richtig satz hänebracht hät. eifach wie's ganz natürlich wär, dass ich so en komsiche aktzent han und immer wieder nach wörter muess sueche. Und wenni öppis nöd verschtande han, hänt's mers erchlärt, bisi drusscho bin und nöd eifach s'handtuech gworfe.
d'leiter sind all viel elter gsi als ich, aber all mega nett und ich bin au detä guet akzeptiert worde, trotz mini fehlende sprachkänntnis. alles i allem isches würkli es unglaublich guet's wuchenend gsi mit viel spannende erfahrige. aber ich bin schlussendlich völlig fertig gsi, will ich nöd grad viel gschalfe han und d'chind sind au ziemlich asträngend mit de zit.

anyway; s'thema vom wuchenend isch 'les schtroumpfs' gsi und en schtroumpf isch genau s'gliche wie en schlumpf ide schwiz. ich mit mine blonde haare han natürlich müesse d'schtroumpfette spilä. und ehrlich ich weiss nöd was das uf dütsch isch, aber ich tipp mal uf schlümpfin. d'schlümpfin isch sehr beliebt und all liebet sie, ich bin jez bi allne chinde allgemein als schtroumpfette bekannt. mir händ spieli gmacht, zäme gässe, zäme gsunge, zäme glachet und es isch würkli schön gsi. am abig bin ich denn no entfüehrt worde vom schtroumpf méchant und d'chinde händ mich müesse go rettä. und alles isch immer schlumpfig gsi, s'ässe isch schlumpfig gsi s'wätter, mer isch am schluss schlumpfig müed gsi und so witer..es folgen bilder von den schlümpfen, einer zufriedenen pfaderin mit lustigem akzent und den vielen kindern. ; )




Ich und die Kinder




 chanter.. lalala : )




Les schtroumpfs





Ich bin die schtroumpfette und habe schöne haare : P




 les chefs 




ganz rechts mini gastschwöschter und ich näbet dra.




d'louise wo mir grad en hüüratsatrag gmacht hät.. und mir en ring übergä hät.






Die schtroupfette und die kinder. : D



à bientôt et une semaine schtroumpes .. : ) 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen