Freitag, 9. September 2011

trois semaines

coucou!

scho 3 wuche in belgie, wie schnäll die zit doch vergaht. Irgendwie sind die drü wuche mega schnell vergange, aber anderersits, wenn ich überlege was alles scho passiert isch da, chunnts mer viel länger vor. es isch so wit ewäg, sit ich is flugzüg gschtige bin und es chunnt mer so wit ewäg vor sit ich d'schwiz s'letscht mal gseh han. aber irgendwie isch mer immernonig bewusst, dass ich es ganzes jahr wäg bin, ich han immer no s'gfühl ich chönnt morn morge eifach i mim bett ide schwiz ufwache und merke, dass all's nur en traum gsi isch. 
Under anderem hani jetzt au scho ei wuche schuel hinter mir. D'schuel isch super, es gfallt mer würkli risig und ich freu mich immer am morge zum ga. eifach isches allerdings nöd immer. Ich han en rächt spezielle stundeplan, will ich inere latinisch-griechisch-flämisch klass bin, aber keini vo dene drü sprache han. Anstatt flämisch hani immer französisch und das i drü verschiedene klasse. d'französisch schtunde sind echt schwär und ich han im ganze jetzt sage und schreibe 9 stunde französisch ide wuche. Mini hauptklass isch 4a, mängisch bini aber au im 4b, oder g. uf e art isch das echli blöd, aber uf di ander art au super, will ich känn jetzt scho mega viel us em quatrième und han überall chli öppert wo mer chan hälfe. d'lüt sind mega nett und fründlich zu mir und ich bin nie ellei, will ich scho mega viel lüt känne. irgendwo isch immer öppert wo dich gseht und seit: sophie, wo muesch hii, ich chan's der zeige. sophie was suechsch, ad das isch detä, chasch grad mit mir mitcho und das isch sehr beruhigend. anderesits bisch au die, wo halt kei franzöisch redät und darum recht muesch drum kämpfe au mal s'wort z'ha. 
die erscht wuche isch mega schtreng gsi, ich bin jedä abig hundemüde gsi. niemert vo de lehrer hät gwüsst wär oder was ich bin, jedes mal hani zerscht müesse go erchläre und so witer. aber nachher sind di meischte lehrer mega nett gsi zu mir und d'gschichtslehrerin seit immer "ah ma petite suisses", ich finde si super, was en guete usglich isch zu ihrem unterricht, de isch schrecklich für mich. die redät so schnäll wie de TGV und genau so schnell chumi nüme druss. Aber ich gib mer würkli unglaublich müeh irgendwie am unterricht z'folge, ich bin di ganz zit  nur am nahschaffe, aber das chunnt mit de zit sicherlich denn. (hüt han ich sogar s'erscht mal öppis in mathe verschtande und ich bin überglücklich gsi) 
De einzig cours woni überhaupt kei problem han isch englisch. Das macht richtig spass, will detä bin ich di einzig wo öppis verschtaht. die händ da zwar all scho länger als ich, aber hüt hämmer grad en tescht über present simple gah. all wänn'd näbet mir hocke zum abschriebe und de lehrer fragt immer mich bi de usprach vo de wörter, will d'belgier händ's mit ihrem fränzösische akzent echt nöd eifach. ich muess mer öppe s'lache verkneife. ; ) 


                                so macht schuel spass. ; )


donc, bon week-end et à bientôt! 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen